Veel gestelde vragen

  • Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief BTW?

    Ja, de artikelprijzen op de website zijn inclusief BTW

  • Indien ik meerdere bestellingen plaats, kunnen deze dan worden samengevoegd?

    In principe worden alle bestellingen individueel afgehandeld en is het in de meeste gevallen niet mogelijk om bestellingen samen te voegen. Neem telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Hoe kan ik weten of een schoen/laars qua lengte en breedte smal, breed of normaal valt?

    Over het algemeen vallen alle schoenen/laarzen vrij normaal. Indien dit niet het geval is, zal dit worden aangegeven in de productomschrijving.

  • Is de collectie op de webshop hetzelfde als de collectie in de winkels?

    In de webshop vind u het grootste gedeelte van onze collectie. De volledige collectie vind u in onze winkel : Pauwels Schoenen Turnhoutsebaan 336-340 2970 Schilde/Belgie.

  • Hoe wordt de hakhoogte gemeten?

    De hakhoogte wordt gemeten vanuit het midden van de hak. (gezien vanaf de zijkant van de schoen)De hakhoogte die wij meedelen is indicatief,omdat ze afhankelijk is van de gekozen schoenmaat. Indien u verdere info wenst dan kan u ons altijd contacteren via mail of telefoon.

  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    U ontvangt per e-mail een orderbevestiging van uw bestelling. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. LET OP deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs, bewaar het dus op uw computer en/of print hem uit! Bij het versturen van uw bestelling krijgt u nog een e-mail met de verzendgegevens en het TRACK en TRACE nummer van Bpost.

  • Ik heb geen e-mail ontvangen

    Check in eerste instantie uw SPAM box. Indien u geen e-mail ontvangen hebt, kan het zijn dat er iets mis is gegaan tijdens de bestelprocedure en uw bestelling niet voltooid is. Check uw account of de bestelling hierin staat. Neem in ieder geval contact met ons op.Dit kan via mail: webshop@pauwelsschoenen.be of telefonisch 0032(0) 3383.08.27 (tussen 9.30u en 18.00u).

  • Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?

    Ja, dit is mogelijk al wordt alles eraan gedaan dit te voorkomen.

  • Wat gebeurd er als ik niet thuis ben als het pakket wordt aangeboden?

    Pakketten worden aangeboden tussen 9:00 en 17:00 uur, wij weten echter niet op welk tijdstip. Indien u niet thuis bent dan zal de Postbode een briefje in de brievenbus steken dat u toelaat het pakket op te halen in het postkantoor. LET OP u dient zich te legitimeren en in het bezit te zijn van het afhaalbewijs. U dient het pakket binnen een week af te halen. U kan de verzending steeds volgen via het TRACK en TRACE nummer dat wij per mail bezorgden. Indien u nog verdere informatie wenst dan kan u ons altijd contacteren via mail of telefoon .Wij vragen u dan vriendelijk om het bestelnummer te vermelden of bij de hand te houden zodat we u de juiste info kunnen bezorgen. 

  • Ik woon buiten de EU moet ik dan extra betalen?

    Als u buiten de EU woont kan het zijn dat u douanekosten en importheffing (tax) moet betalen. Dit dient u af te rekenen met het bedrijf dat de bestelling aflevert. Zij regelen alle formaliteiten met de douane en belasting. Als u uw bestelling zakelijk koopt, dan kunt u vaak in uw eigen land de belasting terugvorderen.

  • Ik heb een klacht/ mijn vraag staat er niet bij.

    In geval van een andere vraag of klacht verzoeken wij u vriendelijk eerst (telefonisch) contact op te nemen met ons op tel.:0032(0) 3383.08.27 of per e-mail:webshop@pauwelsschoenen.be. Wij streven ernaar om vragen en eventuele klachten die wij via e-mail ontvangen zo snel mogelijk te beantwoorden. Tijdens piekperiodes in onze verkoop kan dit wegens de drukte iets langer duren. Klachten worden door ons uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk behandeld.